Професія вчителя – одна з найбільш складних професій, тому, що поєднює у собі і науку, і психологію, і мистецтво. Крім того, учитель – не просто професія, це покликання.
Як сказав Л.Н.Толстой: «Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде добрим учителем. Якщо вчитель відчуває тільки любов до учня, як батько, мати, він буде кращим за того вчителя, який прочитав усі книжки, але не відчуває любові ні до справи, ні до учня. Якщо учитель поєднує в собі любов до справи і до учнів, він – досконалий учитель». Не можу сказати, що я досконалий учитель, бо навіть наймудрішому є чому вчитися, але математикою захоплююсь, а своїх дітей надзвичайно люблю, які б у них не були задатки до цієї складної науки.
Як сказав Л.Н.Толстой: «Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде добрим учителем. Якщо вчитель відчуває тільки любов до учня, як батько, мати, він буде кращим за того вчителя, який прочитав усі книжки, але не відчуває любові ні до справи, ні до учня. Якщо учитель поєднує в собі любов до справи і до учнів, він – досконалий учитель». Не можу сказати, що я досконалий учитель, бо навіть наймудрішому є чому вчитися, але математикою захоплююсь, а своїх дітей надзвичайно люблю, які б у них не були задатки до цієї складної науки.
Вважаю, що вчитель, так само як і учень, повинен постійно вчитись, вдосконалювати свій професійний рівень, педагогічну майстерність, відкривати перед собою нові і нові вершини, долати їх. Крім того, учитель, повинен бути обличчям сучасності, тому для цього я намагаюсь використовувати новітні винаходи людства, сучасні технології на своїх уроках.
Моя мета – підтримувати жагу до знань у тих учнів, які хочуть вчитись і заохочувати до здобуття знань тих дітей, які втратили інтерес до навчання. Розумію, що сучасним школярам нелегко збагнути пріоритет знань, тому постійно спонукаю їх до наполегливої праці, всіляко допомагаю.
Особисті якості, якими я володію – це доброзичливість, скромність і наполегливість. Відомо, що для учнів пріоритетом над професійними якостями є особистість вчителя. Тому намагаюсь у спілкуванні з дітьми як на уроках, так і в позаурочний час, створювати атмосферу любові, тепла, добра, взаєморозуміння, довіри і допомоги. Ставлю учнів у один ряд поруч із собою, адже вони є моїми партнерами у навчальному процесі.
Найвищою винагородою для мене є відчуття радості від того, що мої старання не минули даремно і в очах дітей загорілися вогники знань і умінь.
Немає коментарів:
Дописати коментар